Tuesday, October 28, 2008

kusbasili ve sosisli pideler


malzemeler:
1+1/3 cup su
2 yemek kasigi sut tozu (arzuya gore)
1+1/2 yemek kasigi tuz
1 yemek kasigi toz seker
2 yemek kasigi tereyag veya margarin
3+1/4 cup un
1 yemek kasigi toz maya
sosisli harc icin: kucuk dogranmis sosisler ve kucuk dogranmis yesil biber
kusbasili harc icin: kucuk kusbasi dogranmis et
sogan
domates
biber
baharatlar
uzerine; 1 adet cirpilmis yumurta

yapilisi:
hamuru makinede yogurdum. yumurta buyuklugunde bezelere ayirdim. uzerlerine nemli bir bez orterek 10 dakika bekledim.
onceden, kusbasi etlerimi sogan domates ve biberle iyice pisirdim. sosileride kucuk dogranmis yesil biberlerle karistirdim. beklettigim bezeleri elips seklinde hafif uzunca actim. iclerine ikiser kasik kusbasili harcatan, yada sosisli harcatan koydum. kenarlarini icine dogru kivirdim ve uzerlerine birer kasik cirpilmis yumurta koydum. hazirladigim pideleri kizgin firinda uzerleri pembelesene kadar pisirdim. firindan cikar cikmaz uzerine ve kenarlarina tereyag surdum.

No comments: