Friday, February 4, 2011

merhabalar efendimmm

ilk zamanlarda arkadaslarim, "artik yazmaz oldun, biktinmi, yeni tarifler yokmu"  diye surekli soruyorlardi.  ama artik kimsecikler sormaz oldu.  herkes benden umidi kesti sanirim.  evet uzun bir ara oldu, ama guzel tariflerle geri dondum.  insaallah aralari fazla acmadan devam edecegim.  bu arada yazin turkiyeye gitmedik.  onun yerine 10 gunluk sahane bir california tatili yaptik. san fransisco her zamanki gibi harikaydi.  hava son derece soguk ve sisliydi.  golden gate`i cok az gorebildik ama san fransisco asigi ben icin yinede her seye degerdi.
cooking class lar son hizla devam ediyor.  gecen sene guzel bir kapanisla vedalastik arkadaslardan, ve bu sene yine ayni guzellikte eski arkadaslara ilaveten yeni katilimcilarla birlikte cok zevkli geciyor.  birbirinden lezzetli turk yemeklerini ve guzel turk kulturunu onlarla paylasiyoruz.  hele evlerinde deneyip sevdikleriyle paylastiklarini anlattiklarinda cokkk mutlu oluyoruz.  insaallah yazinda 10 gunluk bir turkiye gezisi planliyoruz.  bakalim, her sey guzel olur insaallah. 
hee, birde canimdan cok sevdigim, cannniiimmm annem buraya, dallas`a geldi.  1,5 ay cokk guzel vakit gecirdik.  cocuklar her aksam masal ile uyumaya alistilar.  kucuk oglum bana kizdiginda " anneannem burda olsaydi, ona soylerdim seni" diye beni tehdit etti cok defa.  en kisa zamanda tekrar bekliyoruz seni canim annemmm..
su anda buraya esimin benim icin black friday da aldigi yeni bilgisayardan yaziyorum :))  eski bilgisayardaki resimleri buraya gecirmedim henuz.  ilk is simdiye kadar resimleri birikmis olan yemeklerin tariflerini yayinlamayi dusunuyorum.  en kisa zamanda gorusmek umidiyle...
  

No comments: