Thursday, September 4, 2008

Ramazaniniz mubarek olsun efendim :)

...ve nihayet on iki ayin sultani geldi iste. geldi de evlerimize safalar getirdi, bereket getirdi, nes`e ve heyecan getirdi. seytanlarin zincire vuruldugu, agizlarinin allah katinda misk kokusundan daha guzel sayildigi, yapilan ibadetlerin, okunan kur`an-i kerimlerin bin kati fazla sevap kazandirdigi, bu mubarek ayi rabbim ennn guzel, ennn hayirli sekilde ihya etmeyi bizlere nasip etsin. ben eskiden surekli misafir agirlamakla bu mubarek ayi zayi ettigimi, ibadete geregi kadar vakit ayiramadigimi bu sebeple de misafir agirlamanin cok ta iyi bir fikir olmadigini dusunuyordum. gercekten iftara misafir davet ettiyseniz butun gununuz mutfakta geciyor. misafirlerin arkasindan da kocaman bir yorgunlukla kendinizi yataga zor atiyorsunuz. zaten sahur icin uykunuz bir daha bolunuyor. hele de kucuk cocuklariniz var ise bu is daha da muskul bir hal aliyor. ama simdilerde dusunuyorumda, zaten senede bir ay, geliiippp geciyor. hic anlamiyorsunuz bile. bu sene evimde surekli kur`an cd si acik. mutfakta is yaparken, evimi temizlerken kulagim hep o mubarek kelamda. dilim donduguncede tesbih cekmeye salavat getirmeye calisiyorum. gercekten hem zamanin bereketlendigini hissediyorum, hemde dinlenmek icin oturdugumda her an elimin altinda bulundurdugum kur`an-i alip bir sayfada olsa okumaya calisiyorum. he diyeceksiniz ki dur bakalim daha yolun basindasin. evet daha uc gun oldu, ama ramazan zaten kac gun ki. nasil yaparim, muvaffak olurmuyum bilmiyorum ama bu sene allah nasip ederse ibadetle misafiri mumkun oldugunca bir arada goturmeye niyetliyim. insaallah sonunda zahmeti gidecek, rahmeti kalacak. hep birlikte bayrami haketmek duasi ve umidiyle..

No comments: