Monday, November 30, 2009

bamya kizartmasi


bunuda uzun zaman once yapmistim. resimleri karistirirken buldum ve simdi yayinliyorum. fotograflarimin uzerindeki tarihler yine kendilerinden gecmis, affola :)

malzemeler:
donmus dogranmis bamya
cirpilmis yumurta
misir unu
kizartmak icin sivi yag

yapilisi:
burdaki bamyalar cok buyuk, o yuzden ben donmus ve dogranmis olani tercih ediyorum. turkiyedeki kucucuk korpecik caanim bamyalardanda cok guzel olur eminim. ama taze bamya ile hic denemedim. isterseniz sizde once dondurup yapabilirsiniz bu yemegi. veya taze bamya ile deneyip sonucu banada bildirebilirsiniz ki bu beni ziyadesiyle memnun eder.
neyse tarifime geceyim, yagi kizdiralim, bamyalari once cirpilmis yumurtaya(icine biraz tuz atalim) sonrada misir ununa bulayalim. kizgin yagda altin renginde kizartalim. pecete uzerine cikaralim. et yemeklerinin yaninda cips gibi benim cocuklarim cok seviyorlar.

No comments: